استقبال هنرمندان از کارگاهی به نفع زلزله‌زدگان
کد خبر: 3664989
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

استقبال هنرمندان از کارگاهی به نفع زلزله‌زدگان

گروه هنر: هنرمندان تجسمی با حضور در کارگاهی که فردا 30 آبان در حوزه هنری برگزار می‌شود از زلزله‌زدگان حمایت خواهند کرد.

محمدعلی نادری، هنرمند نقاش در گفت‌و‌گو  با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان این‌که فردا  30 آبانماه ورک‌شاپ خلق و فروش آثار هنری با عنوان «نقش باران» به منظور همراهی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در کارگاه اصلی حوزه هنری برپا خواهد شد، گفت: به همت مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه تجسمی بنیاد روایت فتح و با همکاری سازمان زیباسازی، ورک‌شاپ خلق و فروش آثار هنری با حضور برخی از چهره‌های شاخص هنرهای تجسمي به منظور کمک به زلزله‌زدگان شهرها و روستاهای کرمانشاه در محل مرکز تجسمی حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از مصائب و مشکلاتی که برای مردم مناطق زلزله زده به وجود آمد، تعداد زیادی از هنرمندان برآن شدند تا به نحوی ادای دینی به بازماندگان این حادثه داشته باشند. با توجه به اعلام آمادگی این عزیزان تصمیم بر آن شد تا شرایط برای فروش آثار هنری به نفع کمک به بازماندگان زلزله کرمانشاه فراهم شود و همینطور ورک‌شاپ خلق اثر با حضور برخی از هنرمندان مطرح عرصه هنر در حوزه هنری برگزار شود.

این هنرمند ادامه داد: عواید فروش آثار خلق شده در این ورک‌شاپ که روز سه شنبه 30 آبان ماه از ساعت 9 تا 19 در کارگاه اصلی مرکز تجسمی حوزه هنری برپا خواهد شد، به صورت کامل برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که اساتید زیادی در این اتفاق بزرگ هنری حضور دارند، تصریح کرد: کاظم چلیپا، صداقت جباری، حمید عجمی، علی وزیریان، عبدالحمید قدیریان، طاهر شیخ‌الحکما، نادر قشقایی، ملک دادیار گروسیان، سیدمحسن نوری نجفی، مسعود نجابتی، احمدرضا دالوند، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، محمدرضا دوست‌محمدی، حسن روح‌الامین، رضا بدرالسماء، محمود عبدالحسینی، ناصر طاووسی، امید خاکباز، محمدتقی اسدی، صدیقه سلمان، دانیال فرخ، علی رضاییان، سیدمحمدرضا میری، هادی معزی، حمید قربانپور، سیدعلی قافله‌باشی، سیدهادی قادری، میرحسین آقامیری، سعید نقاشیان، سعید غلامی، حسین غلامی، احمد قلی‌زاده، مهدی حاجی‌محمدی فریمانی، علی پتگر، منصوره علیخانی، علی شیخی، مسعود صالحی، محمدعلی نادری، حسین عصمتی، محمدحسین نیرومند، امیر حسامی‌نژاد، سیدمهدی حسینی، ... از جمله هنرمندانی هستند که در این کارگاه حضور خواهند داشت، البته باز هم امکان اضافه شدن هنرمندان دیگری به این جمع فراهم است.
captcha