هر کس با بضاعت خود در التیام این درد بزرگ مشارکت داشته است
کد خبر: 3664992
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

هر کس با بضاعت خود در التیام این درد بزرگ مشارکت داشته است

کانون خبرنگاران نبأ:انسجام مردم ایران در کمک و یاری هموطنان کرمانشاهی خود که آسیب‌های جدی در زلزله اخیر دیده‌اند کاملا مشهود و مثال‌زدنی است که موجب حیرت جهانیان شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حسین عبدالعزیزی، کارشناس فعال رسانه خوزستان در یادداشتی نوشت: انسجام مردم ایران در کمک و یاری هموطنان کرمانشاهی خود که آسیب‌های جدی در زلزله اخیر دیده‌اند کاملا مشهود و مثال‌زدنی است که موجب حیرت جهانیان شد.
همچنین نباید از این نکته غافل شد که حس نوع‌دوستی و اشتیاق مردم در کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور سرمایه ارزشمندی برای کشور است.
این اقدام ارزشمند مردم ایران یک‌بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که ملت و دولت ایران همواره پیرو ولایت هستند زیرا که  به دنبال اعلام صدا و سیما و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دولت، سپاه، ارتش و ملت به صحنه آمدند و بدون نیاز به کمک‌های خارجی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند که مایه افتخار است.
همچنین باید اذعان کرد که مردم غیور و همیشه در صحنه ایران چه ستودنی در تبلور عشقی دیگر در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه گوی سبقت را ربودند، هر چند که کمک به هموطنان آسیب‌‌دیده از زلزله یکی از وظایف هر فرد است، اما مردم شهیدپرور ایران دوباره با خلق حماسه‌ای دیگر با برداشتن گام‌های مهربان، پرصلابت و سرشار از مهر و نوع‌دوستی با کمک و همیاری دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد و هلال احمر و دستگاه‌های دیگر شتافتند و با عشق، ایثار به‌صورت خودجوش و بسیجی‌وار به کمک رلزله‌زدگان شتافتند.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که بروز حوادث تلخی همچون زلزله هرچند با خرابی و ویرانی همراه است اما حس بشردوستانه و نوع‌دوستی از غم این درد می‌کاهد و ملت غیور ایران همواره ثابت کردند که در التیام درد دیگران از یکدیگر پیشی می‌گیرند و همانند یک خانواده برای رفع غم و درد اعضای خانواده از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند و هر کس با بضاعت خود در التیام این درد بزرگ مشارکت داشته است. آفرین و دست مریزاد بر مردم ولایت مدار ایران اسلامی.
captcha