ارسال 284 اثر به دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی «ترنم آسمانی»
کد خبر: 3665058
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

ارسال 284 اثر به دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی «ترنم آسمانی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» اظهار کرد: تعداد 284 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که رشد بسیار خوبی در این زمینه را شاهد هستیم.

سیدمحمدحسین بلاغی مبین، دبیراجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، گفت: تعداد 284 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به دوره گذشته 60 درصد رشد 60داشته است.
وی تعداد آثار دریافتی را در بخش اجرای زنده  77 اثر، در بخش تولیدات استودیویی 168 اثر و در بخش ویژه با عنوان شهدای مدافع حرم 39 اثر اعلام کرد.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق خاطرنشان کرد: از لحاظ کیفی، سطح این دوره از جشنواره رشد بی نظیری داشته و آثار فاخر زیادی در حوزه آواها و نغمات دینی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
بلاغی، اظهار کرد: با داوری آثار رسیده به جشنواره توسط داوران مطرح بین‌المللی، رتبه‌های برتر طی ویژه برنامه اختتامیه جشنواره باحضور مسئولین کشوری و استانی معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
لازم بذکر است دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز در حال برگزاری است که با برگزاری مراسم اختتیامیه در اواسط آذرماه سال‌جاری به کار خود پایان خواهد داد.
captcha