شورای هیئات مذهبی مشهد به کمک زلزله‌زدگان رفتند
کد خبر: 3665074
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

شورای هیئات مذهبی مشهد به کمک زلزله‌زدگان رفتند

گروه اجتماعی: شورای هیئات مذهبی مشهد با همکاری استانداری خراسان رضوی، به کمک مردم زلزله‌زده مناطق غرب کشور رفتند.

سیدمهدی طباطبائی، رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه و بی‌خانمان شده جمعیت زیادی از هم وطنانمان، شورای هیئات مذهبی مشهد با همکاری استانداری خراسان رضوی و با برنامه‌ریزی مدیر کل بحران خراسان رضوی برای کمک به مردم زلزله‌زده آماده شدند.
وی با بیان اینکه با کمک خیران، اولین گروه از نیروهای شورای هیئات مذهبی برای خدمت‌رسانی در مناطقی که کمک رسانی نشده است، به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند، ابراز کرد: با کمک خیران مواد غذایی فراهم شد و آشپزخانه‌ای برای طبخ غذا در روستاهای اطراف سرپل ذهاب برپا شد.
طباطبائی با اشاره به اینکه بعد از پایان ایام عزاداری امام رضا(ع) چندین نفر دیگر برای کمک به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند، عنوان کرد: وسایل گرمایشی، مواد غذایی و بهداشتی از جمله اقلامی است که برای زلزله‌زدگان ارسال شده است.
رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد با تأکید براینکه به منظور پرهیز از موازی کار و رسیدن کمک‌های مردمی به همه مردم زلزله‌زده، مکان استقرار شورای هیئات مذهبی مشهد را مدیریت بحران خراسان رضوی تعیین کرده است، اظهار کرد: در مجموع صد نفر به صورت برنامه‌ریزی شده برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان، به مناطق غربی کشور از سوی شورای هیئات مذهبی مشهد فرستاده می‌شوند.
captcha