افتتاح 21 مؤسسه قرآنی در نزاجا/ تلاش حداكثری ارتش جهت تربیت حافظان قرآن
کد خبر: 3665096
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
كشتگر به ایكنا خبر داد:

افتتاح 21 مؤسسه قرآنی در نزاجا/ تلاش حداكثری ارتش جهت تربیت حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن نزاجا با بیان اینكه در سال گذشته 11 مؤسسه آموزش تخصصی با رویكرد تربیت حافظان قرآن در این نیرو افتتاح شده است، گفت: امسال نیز 10 مؤسسه قرآنی را در نقاط مختلف كشور راه‌اندازی می‌كنیم.

محمدرضا كشتگر، مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با بیان اینكه ارتش سهم خود را در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن كریم مشخص كرده است، گفت: بر این اساس سهمیه نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی از جمله نیروی زمینی نیز مشخص شده است.

وی افزود: منطبق با سهمیه‌ای كه برای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در تربیت حافظان قرآن كریم اعلام شده است، این نیرو اقدام به برنامه‌ریزی‌های متعددی كرده است كه از جمله آن‌ها می‌توان به افتتاح مؤسسات قرآنی با توجه ویژه به مناطق محروم اشاره كرد.

كشتگر با بیان اینكه در سال گذشته 11 موسسه آموزش تخصصی با رویكرد تربیت حافظان قرآن كریم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی افتتاح شده است، گفت: در سال 96 برنامه‌ریزی كردیم تا 10 مؤسسه دیگر مؤسسه تخصصی تربیت حافظان قرآن را در این نیرو افتتاح كنیم.

مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به شهرهایی كه این مؤسسات در سال جاری در آن‌ها افتتاح شده و یا خواهد شد، گفت:‌ اصفهان، شیراز، خاش، مشهد، تربت حیدریه، مسجد سلیمان، دزفول، كرمانشاه، تبریز، ارومیه و تهران از جمله این شهرها هستند.

وی در عین حال بر این نكته تأكید كرد كه رویكرد ما در افتتاح مؤسسات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، آموزش و همچنین هدفمان جذب حداكثری افراد به این فعالیت‌هاست.

captcha