100 برنامه تقریبی در خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3665106
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
در هفته وحدت؛

100 برنامه تقریبی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

گروه معارف: معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن خراسان رضوی از برگزاری ۱۰۰ برنامه تقریبی با همکاری ارگان‌های فرهنگی خراسان رضوی در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف مهربان، معاون فرهنگی و اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن خراسان رضوی، در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت استان که صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت وحدت استان از یک ماه پیش کار خود با هدف اشراف بیشتر در برنامه‌های هفته وحدت آغاز کرد، عنوان کرد: تا به امروز چهار جلسه دیگر برگزار شد تا بتوانیم هم‌افزایی داشته باشیم و از موازی‌کاری جلوگیری شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین مهربان با بیان اینکه برنامه‌های شهرستانی هفته وحدت با ساماندهی بهتری انجام خواهد شد، ابراز کرد: تقسیم وظایف در جلسات پیش انجام شد و نهادهای فرهنگی استان متولی اجرای برنامه‌ها هستند.
وی از برگزاری ۱۰۰ برنامه تقریبی با همکاری ارگان‌های فرهنگی استان در هفته وحدت خبر داد و افزود: یکی از مصوبات جلسه این بود که ستادها سخنران‌های تمام جلسات خود را به ما گزارش دهند، همچنین به حضور علما اهل‌سنت در جلسات تأکید ویژه‌ای شده که وحدت به معنای واقعی اتفاق بی‌افتد.
معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دفتر اهل‌سنت خراسان رضوی در پایان در رابطه با زمان برگزاری مراسم هفته وحدت، گفت: ۱۲ آذرماه در دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی برنامه‌ها برگزار خواهد شد.
captcha