استقبال شرکت کنندگان پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از قرآن واضح
کد خبر: 3665125
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

استقبال شرکت کنندگان پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از قرآن واضح

گروه جامعه: «قرآن واضح» از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی عرضه و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور و فعالیات غرفه «مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد.

تجاری‌سازی فناوری، زون بندی تخصصی، حضور مشتریان فناوری، صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، راه‌اندازی تورهای سرمایه‌گذاری به عنوان متقاضیان فناوری، ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح‌ها، حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های حمایتی، حضور تشکل‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی نیازهای فناوران از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه و جشنواره بود که بر همین اساس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی یکی از برترین محصولات نوآورانه خود با عنوان «قرآن واضح» را که به مرحله تولید و عرضه رسیده است را در این نمایشگاه عرضه کرد.

فونت و قلم قرآنی «واضح» با پنج ویژگی خوانایی، متناسب با سواد فارسی، سادگی و وضوح، قابلیت استفاده در فضای دیجیتال و تحت وب بودن، رسمی و قرآنی بودن، زیربنای ایجاد یک دانشنامه تعاملی قرآنی بر بستر وب سایت و اپلیکیشن است و اولین محصول مشتق از این طرح چاپ 10/000 جلد قرآن واضح که مورد تایید و دارای مجوز کلیه نهادهای متولی در این حوزه است.

با توجه به ایجاد زون صنایع خلاق و فرهنگی در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی، مرکز رشد و گروه افق رویداد، فضای نمایشگاه را محل مناسبی برای ارائه نتیجه تلاش های خود دیدند. لذا مجموعه ای از محتوای مرتبط با پروژه «قرآن واضح» و محصول رونمایی شده، به منظور استفاده علاقه مندان و ایجاد ارتباط با سایر حوزه های صنایع خلاق و ایجاد ارتباطات B2B در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

همچنین به منظور اخذ بازخورد و استفاده از نظرات افراد علاقه مند، از قرآن های چاپ شده تعدادی در معرض دید و فروش قرار گرفت و در زمانی کوتاه با استقبال بسیار خوب در نمایشگاه مواجه شد به طوری که کل موجودی محصول به اتمام رسید.

captcha