حضور محمد حاتمی در یک سریال متفاوت دفاع مقدسی
کد خبر: 3665134
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

حضور محمد حاتمی در یک سریال متفاوت دفاع مقدسی

گروه هنر: حاتمی می گوید قرار است از ابتدای دی‌ماه بازی در یک سریال دفاع مقدسی را آغاز کند که تا به حال نمونه آن را در تولیدات سیما شاهد نبوده‌ است.

محمد حاتمی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره کار جدید خود چنین خبررسانی کرد: به‌تازگی برای بازی در سریالی دفاع مقدسی قرداد امضا کرده‌ام. این کار که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، نگاه نو به موضوع جنگ دارد که به شخصه تا به حال در کمتر اثر سینمایی نمونه آن را شاهد بوده‌ام.

وی افزود: تهیه‌کنندگی این کار را عزیز علیزاده بر عهده دارد و عبدالرحمان شلیلیان کارگردانی سریال را بر عهده خواهد داشت. قرار است این سریال در دی ماه جلوی دوربین برود. نکته جالب این کار، حضور امرالله احمدجو به عنوان نویسنده فیلمنامه در این سریال دفاع مقدسی است.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: جدا از سینما و تلویزیون برای بازی در یک تئاتر نیز قرداد امضا کرده‌ام. این کار «سرمه» نام دارد و روزبه حسینی کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. برای بازی در این کار سه هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و تا زمان اجرا که دی ماه خواهد بود این تمرینات ادامه خواهد داشت.

این بازیگر در پایان گفت: این کار به واسطه جنس داستان تک بازیگر است، برای همین کارم در این پروژه بسیار سنگین خواهد بود.
captcha