دوازدهمین مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3665173
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

دوازدهمین مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور برگزار می‌شود

گروه مسابقات: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور مقارن با میلاد مسعود پیامبر خاتم(ص) در نیمه آذرماه با حضور نفرات برگزیده مسابقات استانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزازی بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رضائی جهدکن، دبیر برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور ضمن اعلام این خبر افزود: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با همکاری و میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.
رضایی گفت: در این دوره از مسابقات و در مرحله استانی بیش از 3000 نفر از نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش اعم از آقایان و بانوان در رشته‌های حفظ، مفاهیم و قرائت شرکت کردند که برندگان مسابقات استانی از هر استان در قالب تیمی 12 نفره به مرحله کشوری معرفی و حضور خواهند داشت.
دبیر مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور با اشاره به این که مرحله کشوری مسابقات در روزهای 15 الی 17 آذرماه برگزار خواهد شد افزود: امر داوری مرحله کشوری مسابقات بر عهده سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور داوران ممتاز کشوری و بین‌المللی خواهد بود. در مرحله استانی نیز هماهنگی خوبی با سازمان دارالقرآن الکریم داشته‌ایم که جا دارد از ریاست محترم آن سازمان، استاد گرامی جناب آقای قره‌شیخلو بابت همه زحمات، هدایت‌ها و همراهی‌ها که در این دوره و دوره‌های پیشین جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات داشته‌اند، کمال تشکر را داشته باشم.
رضایی گفت: دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تحت مدیریت سرکار خانم جلالی توجه بیشتری نسبت به فعالیت‌های فرهنگی - معنوی، علی الخصوص قرآنی در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی داشته به طوری که امسال کمیته قرآن جامعه کار و تلاش کشور برای دومین سال پیاپی حضور پررنگی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن داشت و در مهر ماه امسال نخستین دوره مسابقات تواشیح جامعه کار و تلاش کشور با همکاری و میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه و با حضور بیست و دو گروه منتخب از سراسر کشور برگزار شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: نهادهای فرهنگی، قرآنی کشور علی الخصوص شورای عالی توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای عالی قرآن توجه ویژه‌ای به برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی جامعه کار و تلاش کشور داشته و این قشر خدوم، زحمتکش و ارزشمند جامعه را بیش از پیش در ارائه خدمات و امکانات جهت رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی مورد توجه قرار دهند. 
captcha