اعزام دو تیم عملیاتی اورژانس البرز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
کد خبر: 3665177
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

اعزام دو تیم عملیاتی اورژانس البرز به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

گروه اجتماعی: رئیس مرکز مدیریت حوادث استان البرز از اعزام دو تیم عملیاتی اورژانس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

مهرداد بابایی، رئیس مرکز مدیریت حوادث استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به عملکرد اورژانس البرز در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اظهار کرد: بدون شک خدمت به زلزله‌زدگان عرصه‌ای دیگر برای نیروهای عملیاتی همیشه درصحنه بوده که قطعاً اورژانس البرز نیز از این قاعده مستثنی نیست.
این مسئول بابیان اینکه حادثه تلخ و ناگوار زمین‌لرزه در کرمانشاه باعث مصدوم شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان شده است، گفت: برخی از مصدومان این حادثه دل‌خراش به تهران و کرج منتقل شدند.
وی با اشاره به اعزام دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۳ دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: بیش از ۶۶ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی استان البرز منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث استان البرز گفت: اورژانس البرز روز جمعه، 26آبان ماه دو تیم عملیاتی و چهار تکنسین فوریت‌های پزشکی را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است.
بابایی با اشاره به استقرار تیم‌های اورژانس استان البرز در شهرستان سر پل ذهاب، گفت: نیروهای عملیاتی اورژانس البرز از نزدیک التیام‌بخش زخم‌های آسیب دیدگان هستند و به‌طورقطع این خدمت ادامه خواهد داشت.

captcha