سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» در جامعة الزهراء(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3665245
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» در جامعة الزهراء(س) برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» با محوریت «زن غربی، هویت و جنسیت» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی جامعة الزهراء(س)، زهرا امین مجد، مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» با محوریت «زن غربی، هویت و جنسیت» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد.
امین‌مجد، عنوان کرد: نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» به همت گروه علمی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکاری معاونت پژوهش این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) که فرمودند: «خانم‌ها در زمینه زن در غرب تحقیق بفرمایند»، سلسله‌نشست‌های علمی «زن در غرب» در دستور کار قرار گرفت.
امین مجد تصریح کرد: در نخستین نشست از این سلسله‌نشست‌ها، حجت الاسلام و المسلمین  «علی غلامی»، استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حضور دارد و به موضوع «زن غربی، جنسیت و هویت» می‌پردازد.
وی با بیان اینکه حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این سلسله‌نشست‌ها آزاد است، یادآور شد: این نشست روز پنجشنبه، ۲ آذر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در آمفی‌تئاتر طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.
captcha