اختتامیه چهارمین جشنواره بانوامین برپا می‌شود
کد خبر: 3665256
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
25 آذرماه؛

اختتامیه چهارمین جشنواره بانوامین برپا می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: چهارمین جشنواره بین‌المللی بانو امین، 25 آذرماه در جامعة الزهراء(س) برگزار خواهد شد.

ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعة الزهراء(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: برگزاری جشنواره بانو امین در سال‌های گذشته در جامعة الزهرا مصوب شد و تاکنون سه دوره آن با موفقیت سپری شده است.
حقانی با بیان اینکه از سال آینده، همایش کتاب سال زنان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مقرر شده است تا این همایش به رساله‌های دکتری و سطح چهار اختصاص داشته باشد، لذا جشنواره بانو امین ویژه سطح سه و ارشد خواهد بود.
معاون پژوهش جامعة الزهراء(س) بیان کرد: هدف از برپایی این جشنواره که مزین به نام بانو مجتهده امین است، تقویت و حمایت از پایان‌نامه‌های سطح سه و کسانی است که در جشنواره‌های مختلف حوزوی صاحب رتبه شده‌اند.
وی با بیان اینکه در چهارمین جشنواره، پایان‌نامه‌های برتر دو سال اخیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: فرایند ارزیابی پایان‌نامه‌های برتر هم‌اکنون در حال انجام است تا در روز 25 آذرماه از بهترین پایان‌نامه تجلیل شود.
حقانی اظهار کرد: در روز 22 آذرماه نمایشگاهی با هدف ارایه آثار جشنواره تشکیل می‌شود و به مدت چند روز در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز با حضور شخصیت‌های حوزوی در جامعة الزهراء(س) دایر خواهد شد.
وی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود، بیان کرد: جشنواره به منظور تکریم و تجلیل از صاحبان آثار برتر همچنین جهت‌دهی به تحقیقات صورت گرفته و حمایت از پایان‌نامه‌ها صورت می‌گیرد. 
معاون پژوهشی جامعة الزهراء(س) تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا یکم آذرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم که در فراخوان اعلام شده، در این جشنواره حضور یابند.
حقانی همچنین از برپایی دوره تربیت پژوهشگر از ابتدای مهرماه خبر داد و افزود: مراسم نمادینی برای ایجاد انگیزه بیشتر در طلاب با عنوان آغاز دوره برگزار خواهد شد.
captcha