نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله معرفت و ترجمه کامل التمهید رونمایی می‌شود
کد خبر: 3665273
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله معرفت و ترجمه کامل التمهید رونمایی می‌شود

گروه اندیشه: حجت‌الاسلام حامد معرفت با اشاره به برخی از جزئیات همایش «بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت» بیان کرد: در این همایش از نرم افزار آثار آیت الله معرفت رونمایی می‌شود و علاوه بر این التمهید نیز به صورت کامل ترجمه شده که از این اثر نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام حامد معرفت فرزند آیت الله معرفت در نشست «تحلیل دیدگاه‌های شاخص آیت‌الله معرفت در مطالعات قرآنی» به بیان جزئیاتی از همایش «بررسی آرا تفسیری علامه محمدهادی معرفت» پرداخت و گفت: حدود 250 چکیده دریافت شده و از این تعداد حدود 180 مقاله پذیرفته به دبیرخانه ارسال شد.
وی در ادامه افزود: از این تعداد نیز حدود 120 مقاله پذیرفته شد که به آنها گواهی داده می‌شود، 60 مقاله نیز نمره بالای 75 را کسب کردند که می‌توانند در این همایش ارائه نمایند، اما با توجه به این که امکان ارائه همه مقالات وجود ندارد تصمیم بر این شده که 20 مقاله ارائه شود.
معرفت تصریح کرد: پنج پنل را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم، پنل اول با موضوع معارف تطبیقی در تفسیر اثری، پنل دوم با موضوع مباحث علمی در تفسیر اثری، پنل سوم با عنوان قواعد و روش‌های تفسیری آیت الله معرفت(ره)، پنل چهارم دیدگاه‌های تفسیری آیت الله معرفت(ره) و پنل پنجم نیز با موضوع گرایش‌های تفسیری آیت‌الله معرفت(ره) خواهد بود.
وی در ادامه افزود: این همایش از ساعت 8:30 دقیقه پنجشنبه 2 آذرماه آغاز می‌شود و در ابتدای کار یک نشست علمی را خواهیم داشت و ساعت 13 پنل‌ها آغاز می‌شوند که مدت زمان آن نیز دو ساعت و نیم پیش بینی شده است.
معرفت تصریح کرد: ساعت 16 نیز اختتامیه را خواهیم داشت، علاوه بر این چند رونمایی نیز داریم که یکی از آنها رونمایی از ترجمه کامل التمهید است، ضمن این که مجموعه آثار آیت‌‌الله معرفت(ره) نیز که با همکاری شرکت نرم افزاری نور آماده شده رونمایی می‌شود.
captcha