کارگاه آموزشی «خانواده و آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد
کد خبر: 3665321
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
به همت مؤسسه بین‌الحرمین؛

کارگاه آموزشی «خانواده و آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌‌نهاد: کارگاه آموزش خانواده و آسیب‌های اجتماعی به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کارگاه آموزش خانواده و آسیب‌های اجتماعی به همت مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد. این کارگاه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 29 و 30 آبان‌ماه در محل دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرعلی اکبری و  محمد ابراهیمی و با حضور فراگیران، اساتید و دانشجویان مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این کارگاه با آسیب‌های اجتماعی خانواده، روش‌های پیشگیری آن، پیشگیری از خشونت در خانواده، آسیب‌های تلفن همراه و امنیت مجازی آشنا شدند.

در این کارگاه ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود با اشاره به اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دوره‌های آموزشی مختلفی در مؤسسه برگزار می‌شود و هدف اصلی با آسیب‌های اجتماعی پیشگیری اجتماع‌محور است، افزود: آگاهی و کسب مهارت‌های رفتاری به‌ویژه فرهنگ‌سازی، مهمترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و برگزاری این دوره‌های آموزشی گامی مؤثر در این مقوله مهم است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۳
0
0
برپایی کارگاه موجب تقویت بنیاد خانواده می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴
0
0
برپایی کارگاه‌های آموزشی تاثیرات خوبی برای علاقمندان خواهد داشت
captcha