آیین نیایش دانش‌‌آموزان مدرسه ایرانی در بنگلادش+عکس
کد خبر: 3665330
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
با حضور قاری فیروز برگزار شد؛

آیین نیایش دانش‌‌آموزان مدرسه ایرانی در بنگلادش+عکس

گروه بین‌الملل: آیین نیایش و دعا برای موفقیت دانش‌آموزان مدرسه بین‌المللی ایران در داکا، پایتخت بنگلادش در این مدرسه برگزار شد.

آیین نیایش دانش‌‌آموزان در بنگلادش + عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش؛ آیین دعا و نیایش دانش‌آموزان با عنوان «میلاد سالانه» به رسم و سنت معمول در بنگلادش هر سال برای موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات پایان سال برگزار می‌شود.

این مراسم امسال هم برگزار شد و از عموم دانش‌آموزان به همراه اولیا به منظور شرکت در آن دعوت به عمل آمد.

مراسم با قرائت آیاتی از کلام خدا توسط «آ ک ام فیروز»، قاری بنگلادشی و معلم قرآن مدرسه آغاز شد و پس از آن، گروه سرود دانش‌آموزان مدرسه، نعت زیبایی را در شأن حضرت ختمی مرتبت(ص) اجرا کرد.

پس از آن سید موسی حسینی از جایگاه مدیر مدرسه و محمد فاروق، استاد دانشگاه جنوب شرق داکا به عنوان مهمان ویژه مشترکا با اهدای دسته گل و اعطاء مدال‌های مخصوص به دانش‌آموزان کلاس پنجمی‌، آنان را مورد تشویق قرار دادند.

محمد فاروق نیز در سخنان خود، الگوها و نمونه‌هایی از صداقت و اخلاق حسنه پیامبر اکرم(ص) را به دانش‌آموزان یادآور شد و از اولیا خواست که در رشد و تعالی هر دو جنبه ظاهری و باطنی کودکان خود کوشش کنند.

فاروق در پایان به مولودی‌خوانی پرداخت و دست به دعا و مناجات برای موفقیت دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه دعا کرد.

گفتنی است، برنامه‌های آموزشی مدرسه بین‌المللی ایران در داکا در سال تحصیلی2017 رو به پایان است و دانش‌آموزان برای امتحانات پایان سال آماده می‌شوند/.

captcha