افزایش 60 درصدی آثار رسیده به جشنواره «ترنم آسمانی»
کد خبر: 3665385
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
دبیر اجرایی جشنواره ترنم آسمانی خبرداد:

افزایش 60 درصدی آثار رسیده به جشنواره «ترنم آسمانی»

گروه دانشگاه: دبیراجرایی دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی «ترنم آسمانی» از رشد 60 درصدی در تعداد آثار رسیده به جشنواره نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سیدمحمدحسین بلاغی مبین با بیان خبر فوق افزود: در مهلت مقرر ارسال آثار، مجموعا تعداد 284 اثر در بخش‌های مختلف جشنواره دریافت شده است که رشد بسیار خوبی در این زمینه را شاهد بوده‌ایم.
وی تعداد آثار دریافتی را در بخش اجرای زنده  77 اثر، در بخش تولیدات استودیویی 168 اثر و در بخش ویژه با عنوان شهدای مدافع حرم 39 اثر عنوان کرد و گفت: از لحاظ کیفی، سطح این دوره از جشنواره، رشد بی‌نظیری داشته و آثار فاخر زیادی در حوزه آواها و نغمات دینی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق در پایان افزود: با داوری آثار رسیده به جشنواره توسط داوران مطرح بین‌المللی، رتبه‌های برتر طی ویژه برنامه اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین کشوری و استانی معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
لازم به‌ذکر است، دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات «ترنم آسمانی» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز در حال برگزاری است که با اجرای برنامه نهایی و اختتامیه در اواسط آذرماه آتی به کار خود پایان خواهد داد.
captcha