تدارک ویژه صدا و سیمای خوزستان برای هفته بسیج
کد خبر: 3665388
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

تدارک ویژه صدا و سیمای خوزستان برای هفته بسیج

کانون خبرنگاران نبأ: مسلم رحیمی گفت: همزمان با هفته بسیج، صدا و سیمای مرکز خوزستان با تولید و پخش برنامه‌های مختلف، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: همزمان با هفته بسیج، صدا و سیمای مرکز خوزستان با تولید و پخش برنامه‌های مختلف یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را گرامی خواهد داشت.
وی افزود: معاونت صدای مرکز خوزستان در برنامه‌های روتین و مهم رادیو خوزستان از قبیل طلوع صبح، موج مثبت، صدای پای کارون، بیت الهنا، آوا و نوا، جمعه رادیو، … و برنامه‌های تأمینی پخش صدا نیز با موضوع هفته بسیج تولید، تأمین و پخش خواهد شد.
رحیمی ادامه داد: از آیتم‌های متنوع این برنامه‌ها می‌توان به بخش معرفی رشادت‌های بسیجیان دلاور در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، فعالیت‌های بسیج، معرفی بسیجیان موفق در زمینه‌های مختلف، گزارش‌های مردمی، سرودهای ویژه هفته بسیج، معرفی بسیج در اقشار مختلف و… اشاره کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به برنامه‌های سیمای مرکز اشاره کرد و گفت: معاونت سیمای مرکز خوزستان نیز با ویژه‌برنامه زنده «شب‌های مقاومت» به تهیه‌کنندگی اکبر صابرنژاد هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه میهمان خانه‌های گرم مردم استان در شب‌های سرد پاییزی هفته بسیج خواهد بود؛ این ويژه‌برنامه از ۲۹ آبان همزمان با آغاز هفته بسيج هر شب از سیمای شبکه خوزستان روی آنتن می‌رود.
وی ادامه داد: همچنین گزارش از پایگاه‌های نمونه استان، گزارش از مساجد نمونه استان، گزارش از کارآفرینان نمونه، حضور فرماندهان بسیجی دوران دفاع مقدس و اقشار بسیجی نسل جدید در برنامه، حضور شعرای بسیجی، مصاحبه با خانواده‌های معظم شهدا، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان بسیجیان آن دوران، معرفی بسیج اقشار و صنف‌های مختلف و مصاحبه با بسیجیان موفق و… از آیتم‌های ویژه برنامه شب‌های مقاومت است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان عنوان کرد: پخش روزی یک کلیپ با موضوع دفاع مقدس و پخش مستندهایی از دفاع مقدس هر شب یک مستند از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز خوزستان است.
رحیمی به برنامه‌های زنده سیمای مرکز خوزستان اشاره کرد و گفت: پخش زنده ویژه‌برنامه پنجم آذر از مصلی امام خمینی(ره) اهواز و پخش زنده برنامه کودک (بادبادک‌ها) از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز خوزستان در هفته بسیج است.
حسین عبدالعزیزی
captcha