اعزام کاروان استان مرکزی به مسابقات قرآن جهاد کشاورزی + اسامی
کد خبر: 3665418
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

اعزام کاروان استان مرکزی به مسابقات قرآن جهاد کشاورزی + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: کاروان استان مرکزی شامل 12 نفر به مرحله سراسری بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن جهاد کشاورزی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمایندگان استان مرکزی به بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن جهاد کشاورزی اعزام شدند. حجت‌الاسلام اصغر دهقان مروج، مسئول آموزش عقیدتی سیاسی جهاد کشاورزی استان مرکزی، در این رابطه گفت: 12 نفر از برگزیدگان مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن جهاد کشاورزی روز گذشته، 29 آبان اراک را به مقصد شیراز ترک کردند و به مدت سه روز در مسابقات حضور دارند.
وی اظهار کرد: مرحله سراسری مسابقات قرآن جهاد کشاورزی از امروز آغاز و تا پنجشنبه، دوم آذر با برگزاری آیین اختتامیه در بقعه حضرت علی ابن حمزه(ع) محل برگزاری این دوره از مسابقات به کار خود پایان می‌دهد.
حجت‌الاسلام دهقان ادامه داد: زینب علاقه در رشته ترتیل، لیلا احمدلو در رشته حفظ یک جزء، فاطمه نجفی در بخش فرزندان حفظ یک جزء، فاطمه السادات رحیمی در رشته حفظ 15جزء، وجیه السادات ناصرممتحن در رشته تفسیر و فاطمه عربی در رشته ترتیل و محمد مشیری در رشته قرائت تحقیق، علی دلخوش در رشته حفظ یک جزء، مصطفی نجفی در رشته حفظ یک جزء همکاران، رضا سلیمی در رشته اذان و محمدجواد احمدی در رشته تفسیر کاروان اعزامی استان را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: در بخش کتبی نیز رضا تاج آبادی با موضوع «مدیریت و فرهنگ جهادی» رتبه اول رشته مقاله نویسی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن جهاد کشاورزی را از آن خود کرد.
captcha