برگزاری مسابقات «بهار در بهار» ویژه کارکنان و خانواده شرکت ملی گاز ایران
کد خبر: 3665461
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

برگزاری مسابقات «بهار در بهار» ویژه کارکنان و خانواده شرکت ملی گاز ایران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری دهمین مرحله سراسری مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و خانواده شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

جعفر حیدراصفهانی، رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: مرحله سراسری  دهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران، از روز چهارشنبه یکم تا پنجم آذر‌ماه در شهر بندر عباس و به میزبانی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، برگزار می‌شود.

مدیر توسعه منابع انسانی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر شرکت‌کنندگان ستاد شرکت ملی گاز ایران، شرکت‌کنندگانی از 51 شرکت تابعه این شرکت شامل شرکتهای ستادی، پالایشی، گاز استانی و مناطق عملیات انتقال گاز نیز حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور 527 شرکت‌کننده برگزار خواهد شد، گفت: این تعداد نسبت به دوره نهم 10 درصد رشد داشته، با این حال، امیدواریم بر اساس برنامه‌های طراحی شده همه ساله، شاهد رشد و جذب حداکثری باشیم .

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای مهارت‌های قرآنی، انس و آشنایی بیشتر و همچنین بهره‌گیری معنوی از برکات این کتاب نورانی در امور زندگی و کار کارکنان عنوان کرد.

اصفهانی به رشته‌های این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگان در 6 رشته مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی(2، 3، 5، 7، 10، 15، 20، 25جزء و کل قرآن کریم) و اذان با قضاوت داوران مطرح کشوری به رقابت می‌پردازند که در پایان، نفرات برتر مشخص و معرفی خواهند شد.

captcha