توزیع 8000 پرس غذای متبرک بين زائران در ایستگاه باب‌الجواد(ع)
کد خبر: 3665468
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
همزمان با شب اول ماه ربيع‌الاول صورت گرفت؛

توزیع 8000 پرس غذای متبرک بين زائران در ایستگاه باب‌الجواد(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با شب اول ماه ربيع‌الاول، به همت خیرین هشت هزار پرس غذای متبرک نذری بين زائران در ايستگاه صلواتی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی توزيع شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ شب اول ماه ربيع‌الاول که مصادف است با آغاز امامت امام جواد(ع)، ايستگاه صلواتی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی بعد از دو ماه عزاداری و پذیرایی از زائران عزادار بارگاه منور رضوی این بار میزبان زائران و مجاورانی بود که آمده بودند تا پایان ماه صفر و فرارسیدن ماه پرخیر و برکت ربیع‌الاول را به امام زمان(عج) و ولی نعمت‌شان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تبریک بگویند.

این ایستگاه که در مناسبت‌های مختلف مذهبی سال شامل اعیاد، ولادت و شهادت حضرات ائمه معصومین(ع) از زائران امام رضا(ع) پذیرایی می‌کند، این بار نیز با استقبال گرم و پر شور زائران و مجاوران مواجه شد.

ايستگاه صلواتی باب‌الجواد(ع) در ايام پاياني ماه صفر روزانه با سه وعده پذيرايی شامل غذای متبرک میهمان‌سرای حضرت، كيک، آبميوه و چاي ميزبان زائران حرم مطهر رضوی بود.

در این مراسم‌ها که با مشارکت جمعی از نیکوکاران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت برپا بود، پس از برگزاری سوگواری و عزاداری، از زائران حرم مطهر رضوی هنگام ورود و خروج از صحن و سرای بارگاه منور امام هشتم(ع) پذیرایی شد.

زینب یوزباشی
captcha