طرح گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک انصار اجرا می‌شود
کد خبر: 3665470
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

طرح گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک انصار اجرا می‌شود

از اول آذرماه 1396 طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد و پاسخگویی مستقیم آنان به مشتریان و کارکنان به مورد اجرا درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد با پاسخگویی مستقیم در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی مبتنی برمشتری‌گرایی بانک‌ انصار، از تاریخ ‌1 آذرماه تا  6 دی ماه، اجرا می شود و در آن معاونین و روسای ادارات‌کل به صورت مستقیم بامشتریان و کارکنان این بانک گفتگوکرده و به سئوالات و ابهامات و شکایات تماس گیرندگان پاسخ می‌دهند.

خبر عمومی//// طرح گفت‌وگوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک انصار اجرا می‌شود

در اطلاعیه ای که به همین منظور از سوی اداره کل بازاریابی، منتشر شده چنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس 096300 و براساس جدول زیر انجام می شود.  شایان ذکر است که این برنامه به مدت 3 سال است که با اهداف پاسخگویی شفاف‌تر وموثرتر، مطرح شدن انتظارات و انتقادات مشتریان و رفع مشکلات و مسائل مبتلابه آنان اجرامی شود.

captcha