سردار سلیمانی در قواره یک فرد و جایگاه یک لشکر ایفای نقش کرد
کد خبر: 3665480
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
نوبخت با تبریک نابودی داعش:

سردار سلیمانی در قواره یک فرد و جایگاه یک لشکر ایفای نقش کرد

گروه سیاسی: سخنگوی دولت با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌ها گفت: سپاسگزار و قدردان نیروهای مسلح کشور به ویژه سردار قاسم سلیمانی هستیم که در قواره یک فرد و جایگاه یک لشکر ایفای نقش کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، نشست خبری سخنگوی دولت، صبح امروز (سه‌شنبه 30 آبان) برگزار شد.
«محمدباقر نوبخت»در ابتدا با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست‌ها گفت: از نیروهای مسلح عراق و سوریه، حشدالشعبی و مستشاران ایرانی تشکر می‌کنیم. دولت سپاسگزار و قدردان نیروهای مسلح کشور به ویژه برادر فهیم، رشید و عزیزمان سردار قاسم سلیمانی هستیم، او که در قواره یک فرد و جایگاه یک لشکر ایفای نقش کرد.
وی با بیان اینکه تلاش می‌شد اقدامات تروریست‌ها، اعتراض مردمی جلوه داده شود، گفت: با هوشمندی رهبر انقلاب و مسئولان نظام، تشخیص داده شد این لشکرکشی تروریست‌ها با تفکرات سلفی و تکفیری علیه دولت قانونی سوریه بود. باید مراقب تحرکات و تفکرات تروریست‌ها باشیم تا انها در قالب دیگری فعالیت تروریستی نکنند.
نوبخت با اشاره به اینکه انتقاد از مسکن مهر سرپل ذهاب به جا بود، گفت: این انتقاد سیاسی نبود. اگر انتقاد مطرح نمی‌شد یعنی از این موضوع مهم به راحتی گذشته‌ایم. این انتقاد باید انجام می‌شد. این انتقاد به پیمانکار است نه به دولت قبل. انتقاد به مسکن مهر سرپل ذهاب به معنای بی‌کیفیتی همه مسکن مهر کل کشور نیست چون پیمانکار مسکن مهر در کشور یک پیمانکار نبوده است.
سخنگوی دولت تأکید کرد: اینکه به هر انتقاد دولت، برچسب سیاسی‌کاری بخورد درست نیست. انتقاد از مسکن مهر سرپل ذهاب به حق و به جا بود.
ادامه دارد...
captcha