هدف تحریم سپاه پاسداران نگرانی آمریکا از بقا در منطقه است
کد خبر: 3665578
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
جواد منصوری:

هدف تحریم سپاه پاسداران نگرانی آمریکا از بقا در منطقه است

گروه سیاسی: اولین فرمانده سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکا به دلیل نگرانی از بقای خود در منطقه خاورمیانه و شکست‌های متعدد، سعی در به عقب راندن عامل اصلی این شکست‌ها یعنی سپاه پاسداران را دارد.

«جواد منصوری» اولین فرمانده سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، درباره اهداف آمریکا از تحریم‌های اخیر سپاه پاسداران و برنامه موشکی ایران اظهار کرد: واقعیت امر این است که دولت آمریکا از شکست‌هایی که در طول دو دهه گذشته در منطقه متحمل شده، بسیار عصبانی است و به این دلیل برای اینکه به تصور خود، عامل اصلی این شکست‌ها را به عقب براند و منزوی کند، موضوع تحریم سپاه پاسداران را مطرح کرد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر تصور آمریکایی‌ها این است که ایران با این تحریم‌ها منفعل شده یا تسلیم نظر آنان می‌شود اما واقعیت این است که در طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، همواره در تحریم و تهدید بوده‌ایم و بنابراین به اعتقاد بنده این تحریم‌ها جنبه تبلیغاتی دارد.

چهارشنبه////هدف تحریم سپاه پاسداران نگرانی آمریکا از بقا در منطقه است
اولین فرمانده سپاه پاسداران یادآور شد: ملت ایران باید عملا با استقامتی که تاکنون داشته نشان دهد که این تهدیدات و تحریم‌ها نمی‌تواند برای آنها تاثیرگذار باشد. در طی سال‌های اخیر به خصوص وضعیت منطقه به گونه‌ای است که دشمنی مردم منطقه خاورمیانه از آمریکایی‌ها بسیار بیشتر شده و آنها نگران هستند که آمریکا دیگر نتواند در این منطقه باقی بماند.
منصوری تأکید کرد: به همین دلایل است که آنها تلاش می‌کنند برای بقای خودشان در این منطقه دست و پا بزنند. مردم ایران هم به طور نسبی از لحاظ مسائل سیاسی و تعهد به نظام در موقعیت مناسبی هستند و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از سپاه پاسداران بعد از این اقدام، واکنشی بود در مقابل اقدام آمریکا که ما نه از سپاه پاسداران و نه از هیچکدام از نهادهای انقلاب دست برنمی‌داریم و تبلیغات و تهدیدات شما تاثیری بر اراده ما ندارد.
اولین فرمانده سپاه پاسداران در پایان تاکید کرد: حتی دولتی که قبلا برخی انتقادات و اعتراضاتی داشت، عملا در جهت مخالفت با اقدامات دولت آمریکا در مقابله با سپاه پاسداران موضع‌گیری کرد و مشاهده کردیم که بسیار صریح و قاطعانه از سپاه حمایت کرد.
captcha