گذری بر عملکرد پائیزه مؤسسه «مفتاح‌الفتوح» الیگودرز
کد خبر: 3665580
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

گذری بر عملکرد پائیزه مؤسسه «مفتاح‌الفتوح» الیگودرز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های متنوع قرآنی طی پائیز در مؤسسه مفتاح‌الفتوح شهرستان الیگودرز لرستان برگزار می‌شود.

اشرف انصاری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مفتاح‌الفتوح الیگودرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دوره‌های ترم پائیز این مرکز گفت: دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ کل در اجزاء گوناگون در این مرکز در حال انجام است.
وی با اشاره به فعالیت و همخوانی گروه تواشیح و سرود در این مؤسسه، ادامه داد: این گروه تواشیح متشکل از پسران از چهار تا 18 سال است. همچنین دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی از گروه سنی چهار سال و نیم به بالا، دوره‌های حفظ قرآن نیز از گروه سنی شش سال تا بزرگسال در حال برپایی است.
انصاری با اشاره به مقطع مهد قرآن، اضافه کرد: در این مقطع نیز که حدود 33 قرآن‌آموز دختر و پسر پذیرش شده است، علاوه بر آموزش واحدکارهای بهداشت، فصول، اعداد، حروف و ...، سوره‌های پایانی قرآن کریم، همراه با بیان نکات تفسیری، ترجمه آیات و بعضا نیز حفظ این سوره‌ها به همراه آیات موضوعی و احادیث موضوعی، روخوانی قرآن براساس کتاب مانده‌های آسمانی نیز آموزش داده می‌شود.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مفتاح‌الفتوح الیگودرز بیان کرد: در حال حاضر حدود 80 قرآن‌آموز در مقاطع سنی مختلف از دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی این مرکز در حال بهره‌مندی هستند.
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مفتاح‌الفتوح الیگودرز در میدان علی‌بن‌ ابیطالب(ع)، کوچه نویدزاده، امین 3 قرار دارد.
captcha