بسیج همه اقشار و سلیقه‌ها را زیر پوشش بگیرد
کد خبر: 3665588
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

بسیج همه اقشار و سلیقه‌ها را زیر پوشش بگیرد

گروه اجتماعی: استاندار خراسان شمالی گفت: بسیج باید همه اقشار و سلیقه‌ها را پوشش دهد و نه فقط طرفداران یک سلیقه سیاسی یا حتی فقط جوانان مسلمان، بلکه همه اقشار و آحاد ایرانیان باید به این تفکر جذب شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی، در نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج با یادآوری جمله حضرت امام(ره) مبنی بر این که کشوری که 20میلیون جوان دارد، باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد، ادامه داد: با این نگاه، باید به گونه ای تبلیغ شود که جوانان با بسیج همراهی داشته باشند و احساس دوری نکنند و در حال حاضر هم که بیش از ۴۰ میلیون جوان در کشور داریم، باید ۴۰ میلیون بسیجی داشته باشیم.
وی بیان کرد: مدیران خراسان شمالی مکلف هستند گزارش های فصلی از اقدامات خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به دبیرخانه این شورا مستقر در بنیاد شهید استان و نیز به دفتر امور ایثارگران استانداری ارائه کنند.
 وی اضافه کرد: مدیران هم چنین باید دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و حل مشکلات و دغدغه های آنان را اولویت خود بدانند و نهایت تلاش را داشته باشند.
صالحی از صدا و سیمای استان هم خواست، کلیپ های موضوعی هنرمندانه ای به منظور شناساندن شهدای شاخص خراسان شمالی تهیه و آماده پخش کند.
 وی با تأکید بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور، اصلاح برخی شیوه های اجرایی آن را خواستار شد.
captcha