مدیرکل سیاسی و معاون دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی منصوب شدند
کد خبر: 3665606
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
گام دیگر استاندار خراسان شمالی در انتصاب زنان و جوانان در مدیریت‌ها؛

مدیرکل سیاسی و معاون دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی منصوب شدند

گروه اجتماعی: استاندار خراسان شمالی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر انتصاب هر چه بیشتر مدیرانی از قشر زنان و جوانان، مهردخت قوپرانلو را به‌عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و محمدتقی آریان را به‌عنوان معاون دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجران خارجی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی استاندار در آیین معارفه این مدیران تأکید کرد: همه گروه های سیاسی اعم از موافق یا مخالف دولت باید با حوزه سیاسی استانداری احساس قرابت کنند؛هم چنین استان را باید با نگاه ایمن کردن و نه امنیتی کردن اداره کنیم.
وی تصریح کرد: مردمسالاری دینی با  توسعه سیاسی محقق می شود که به معنای حاکمیت احزاب، سمن ها و رسانه ها و نظارت عمومی و دائمی بر امور مملکت و در نتیجه، به حداقل رسیدن خطاهاست و با تضارب آراست که به رشد و توسعه دست می یابیم. وی که تغییر و جا به جایی مدیران را اقدامی در راستای تحقق اهداف بلندمدت توسعه ای توصیف کرد، با اشاره به نزدیک شدن به هفته وحدت گفت: در عین اختلاف سلایق و اعتقاد به آرمان ها و ارزش ها و شیوه های عملکردی متفاوت می توانیم با یکدیگر وحدت داشته باشیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: توجه به قوانین، تلاش برای برقراری عدالت در همه حوزه ها و استفاده از ظرفیت بانوان، ازجمله مقدمات رشد و توسعه نسبی استان برای حرکت گام به گام و دستیابی به اهداف چشم انداز 1404 است که جای گرفتن در زمره 10 استان برتر کشور تعیین شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم گفت: در راستای رویکرد دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار خراسان شمالی، در انتصاب مدیران عدالت فراگیر و برقراری عدالت جنسیتی را مدنظر داریم.
 مهرداد ابراهیمی مدیریت در جمهوری اسلامی را به منزله ریل گذاری برای حرکت در مسیر توسعه و خدمت رسانی به مردم قلمداد کرد و افزود: مدیران باید با پرهیز از هیجان های زودگذر و امور مقطعی، به مدیریت پروسه ای به جای پروژه ای بپردازند که در یک بازه زمانی مستمر محقق می شود.
وی با اشاره به سپری شدن دو ماه از انتصاب خود به عنوان معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: در این مدت که 50 روز کاری را پشت سر گذاشته ایم، 10 انتصاب در مدیریت های زیرمجموعه این حوزه در استان داشته ایم و تلاش بر این بوده تا از ظرفیت زنان و جوانان بیش از گذشته بهره بگیریم. وی از مدیران جدید زیرمجموعه خواست، برای ترویج گفت و گو و مفاهمه در فضای سیاسی به عنوان یک سرمایه اجتماعی و نیز، اتخاذ رویکرد فرهنگی پایدار در حوزه امنیتی بکوشند.
captcha