اجرای طرح معراج در البرز
کد خبر: 3665643
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

اجرای طرح معراج در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح معراج با هدف تربیت مدرس نماز در قالب 120 ساعت آموزشی در البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، طرح معراج با محوریت تربیت مدرس نماز، 30 آبان در سالن جلسات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حضور روحانیون و ائمه جماعات برگزارشد.
علی حسین اصدقی، کارشناس فرهنگی آموزش ستاد اقامه نماز استان البرز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طرح معراج با هدف تربیت مدرس نماز در قالب 120 ساعت آموزشی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مخاطبان این دوره آموزشی طلاب و ائمه جماعات استان هستند، همچنین جمعی از فعالان مرکز مهدویت استان نیز در این دوره حضور دارند.
 اصدقی در خصوص محورهای آموزشی این دوره عنوان کرد: آشنایی با معارف نماز، تربیت مربی تخصصی نماز، تسلط بر شیوه‌های نوین نماز از جمله محورهای آموزشی این دوره است.
وی ادامه داد: آداب خاصه نماز، اسرار نماز، آثار فردی و اخروی نماز همچنین شیوه‌های دعوت به نماز و آسیب‌شناسی دعوت به نماز از جمله محورها و عناوین دروس این دوره است.
کارشناس فرهنگی آموزشی ستاد اقامه نماز استان البرز در پایان مطرح کرد: بالغ بر 50 نفر در این دوره آموزشی حضور پیدا کرده‌اند که از طرف مرکز تخصصی نماز در قم به آنان مدرک پایان دوره اعطا می‌شود.
captcha