تبدیل هفته بسیج کرمانشاه به جهاد خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 3665644
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

تبدیل هفته بسیج کرمانشاه به جهاد خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده

گروه سیاسی: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایام هفته بسیج در استان کرمانشاه تبدیل به جهاد خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از زلزله اخیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با توجه به حادثه زلزله اخیر در استان و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از نیروهای سپاه و بسیج استان مشغول خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند، برنامه‌های هفته بسیج در کرمانشاه حال و هوای متفاوتی خواهد داشت.
وی با گرامیداشت ایام هفته بسیج، افزود: نیروهای بسیج و سپاه به خدمت در شرایط دشوار عادت دارند و این را از افتخارات خود می‌دانند بنابراین تصمیم بر این است تا برنامه‌های هفته بسیج و توان و انرژی و هزینه بزرگداشت این ایام در مسیر خدمت‌رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر مدیریت شود.
سردار ریحانی اظهار کرد: مکرر دیده‌ایم که از روز گذشته مردم ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب که درصد قابل توجهی از خود آن‌ها از خانواده میلیونی بسیج هستند، هفته بسیج را به خدمت‌گزاران خود در شرایط زلزله تبریک می‌گویند.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: سپاه و بسیج در پاسخ به این محبت‌های قلبی تلاش خواهد کرد تا این روزها تبدیل به جهاد خدمت‌رسانی و بازگشت رفاه دوباره به مردم شود.
وی گفت: تلاش می‌کنیم تا روز پنجم آذرماه نیز برنامه‌های ویژه‌ای در این رابطه در دستور کار داشته باشیم.
captcha