سردار غیب‌پرور پیروزی غرور‌آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت
کد خبر: 3665658
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
با صدور پیامی؛

سردار غیب‌پرور پیروزی غرور‌آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت

گروه جامعه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی پیروزی غرور آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی پیروزی غرور آفرین جبه­ه مقاومت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه امام بت شکن خمینی کبیر( اعلی الله مقام الشریف) با شکست قدرت پوشالین و هیمنه کریه نظام سلطه، تمامی محاسبات مادی گران را در هم فرو ریخت و فصل نوینی از قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشاند که دوران مقتدرانه دفاع مقدس، صحیفه مقدس انقلاب را تبثیت کرد.

استکبار جهانی با حقد و کینه خبیثانه مانده از انقلاب 57 و جنگ تحمیلی، در تمام طول انقلاب از هیچ توطئه خصمانه و فتنه پلیدانه فرو گذار نکرد تا آنکه با تشکیل گروه تروریستی و جعلی داعش و به صحنه آوردن تمام قوا و تجهیزات مادی و بهره گیری تمام عیار از زر و زور و تزویر، به خیال واهی خود در پی نابودی انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت برآمد.

در دوران غربت و مظلومیت ملت مقاوم سوریه و عراق که تمام تحلیل‌ها و تصمیم‌ها از طیف‌های گوناگون فکری و سیاسی به گونه‌ای رقم می‌خورد؛ باز هم کشتی نجات ولایت به فریاد طوفان زدگان آمده و صفحه تاریک تاریخ را با اوامر آسمانی و منویات الهی خویش، به انوار تابناک خورشید امامت رهنمون ساخت تا دشمنان بشریت و انسانیت بار دیگر یقین بدانند که در فرهنگ مقاومت و جهاد کبیر می‌توان به پیروزی قطعی امیدوار بود.

بحمدالله و المنه امروز پس از گذشت شش سال مجاهدت خالصانه مدافعان حرم و در رأس آنان سرباز جان برکف ولایت سرلشکر پاسدار برادر حاج قاسم سلیمانی؛ شاهد اضمحلال و فروپاشی نهایی گروه آمریکایی ـ صهیونیستی داعش و پیروزی غرور آفرین جبهه مقاومت هستیم که جای دارد این عزت و افتخار حسینی را به پرچمدار و طلایه دار این دفـاع مقدس، ولی امر مسلمین جهـان حضرت امام خامنه‌ای‌(ادام الله ظلّه الشریف) تبریک و تهنیت گوییـم که این پیروزی بدون شک مرهون و مدیون حکمت و تدبیر ولایت است که پرچم ظلم ستیزی و استکبار ستیزی جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورده و سربلندی رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت را منتج گردید.

در پایان این نصرت ارزشمند و ظفر ارزنده را به برادران و خواهران در کشورهای عراق و سوریه و مجاهدان ولایی لبنانی و سید مقاومت و مدافعان خستگی ناپذیر افغانستان و پاکستان تبریک می‌گوییم. به امید پیروزی مجاهدان یمنی و در نهایت، اجتماع مسلمین جهان در قدس شریف با نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل.
captcha