دومین نمایندگی بانک خون بندناف البرز در فردیس راه‌اندازی شد
کد خبر: 3665660
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

دومین نمایندگی بانک خون بندناف البرز در فردیس راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی: دومین نمایندگی بانک خون بندناف البرز در شهرستان فردیس با حضور مسئولان استانی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، 30 آبان در آیین افتتاح بانک خون بندناف در جهاددانشگاهی شهرستان فردیس، اظهار کرد: خدماتی که جهاددانشگاهی به توسعه علم در کشور کرده است با مدیریت جهادی می‌تواند کشور را در مسیر متعالی سوق دهد.
وی افزود: در شهرستان فردیس صرف نظر از کاستی‌ها و نقایص زمینه رشد نیز فراهم است و جوانان این شهرستان تاکنون در عرصه‌های مختلف  خوش درخشیده‌اند.
این مسئول بیان کرد: اگر فضا برای جهاددانشگاهی ایجاد شود تا بتواند به مردم خدمات ارائه دهد نتیجه کار نه تنها برای شهرستان و استان خواهد بود بلکه آیندگان نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.
ایمانی گفت: اگر جوانان ایرانی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می‌کنند باید در نهایت از کسب علم و دانش برای خدمت به هموطنان خود استفاده کنند.
در ادامه حمید احدی، سرپرست فرمانداری فردیس، ابرازکرد: افتتاح بانک خون بندناف در این شهرستان کار بسیار ارزنده‌ای است که امکانات را برای شهروندان فراهم می‌کند.
وی گفت: فردیس به لحاظ تراکم جمعیت و پتانسیل‌های خوبی دارد لذا از مسئولان جهاددانشگاهی تقاضا داریم تا مراکز آموزشی خود را در این شهرستان گسترش دهند.
این مسئول بیان کرد: فردیس جوانانی دارد که با کم‌ترین امکانات و نبود تجهیزات در بخش علم و ورزش مقام‌های خوبی را کسب کردند.
احدی گفت: اگر چه ما متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم امکانات مورد نیاز جوانان را به طور شایسته فراهم کنیم اما با همین شرایط نیز جوانان این شهرستان در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده‌اند.
captcha