اهدای 60 سکه بهار آزادی توسط 3 دانشمند برگزیده جایزه ملی وقف به زلزله‌زدگان غرب کشور
کد خبر: 3665665
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

اهدای 60 سکه بهار آزادی توسط 3 دانشمند برگزیده جایزه ملی وقف به زلزله‌زدگان غرب کشور

گروه جامعه: سه دانشمند منتخب در همایش ملی جایزه وقف «جایزه موقوفه بنیاد البرز» هدایای دریافتی خود را شامل 60 سکه بهار آزادی به زلزله‌زدگان غرب کشور اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همایش اعطای جایزه ملی وقف پیش‌از ظهر امروز سه‌شنبه  در تالار مهر سوره حوزه هنری در حالی برگزار شد که سه دانشمند منتخب در این همایش هدیه خود را با قدردانی از مرحوم البرز واقف خیر اندیش، به زلزله‌زدگان غرب کشور اهداء کردند.

بر اساس  این گزارش در قسمت اهدای جایزه و تقدیر از 54 نخبه علمی کشور ابتدا در بخش نخست از چهار دانشمند برتر تقدیر بعمل آمد. زمانیکه محمد دورعلی به‌عنوان دانشمند برتر برگزیده جایزه ملی وقف لوح سپاس، تندیس و هدیه خود را شامل  20 سکه بهار آزادی دریافت کرد، پشت تریبون حاضر شد، هدیه خود را برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تقدیم کرد.

تقدیر بعدی از پروفسور ناصر سیم فروش بود  که این دانشمند کشورمان هم هدیه خود را ‌به زلزله‌زدگان کرمانشاه و مردم داغدار این منطقه اهداء کرد. محمدجعفر یاحقی هم سومین ‌دانشمند تقدیر شده این جایزه ملی‌ بود که هدیه خود را به دو دانشجوی زلزله‌زده غرب کشور برای ادامه تحصیل اهداء کرد.

گفتنی است در همایش اعطای جایزه ملی البرز از 54 نخبه علمی کشور براساس نیت واقف خیر‌اندیش مرحوم حسینعلی البرز  تجلیل شد‌. هم‌اکنون بنیاد فرهنگی البرز وابسته به سازمان اوقاف مدیریت موقوفات مرحوم البرز را برعهده دارد‌.
captcha