پایان مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات
کد خبر: 3665801
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

پایان مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در امارات

گروه مسابقات: رقابت متسابقین در دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان امارات موسوم به «فاطمه بنت مبارک» به کار خود پایان داد و آیین اختتامیه این رقابت‌ها عصر امروز برگزار می‌شود.

پایان مسابقات بین المللی  قرآن بانوان در امارات
به گزارش خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «alkhaleej.ae»؛ آیین اختتامیه این رقابت‌ها عصر امروز با حضور «فاطمه بنت مبارک» رئیس اتحادیه زنان امارات و «هند بنت مکتوم بن جمعه آل‌مکتوم»، همسر حاکم دبی در مقر انجمن فرهنگ و علوم شهر دبی برگزار می‌شود. 

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برتر این دوره از مسابقات، سخنرانی «ابراهیم بوملحة»، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات و مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و تجلیل از 10 نفر برتر این مسابقات از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه خواهد بود. 

ابراهیم محمد بوملحه، از تصمیم کمیته برگزارکننده این مسابقات برای افزودن بخش «شخصیت قرآنی» به دور آینده این مسابقات خبرداد.

وی افزود: شخصیت قرآنی از میان افرادی انتخاب می‌شوند که کمک‌های شایانی در جهت نشر فرهنگ قرآن انجام داده‌اند. 

بوملحه همچنین از سطح بالای شرکت‌کنندگان در دومین دوره مسابقات قرآن بانوان در زمینه‌های مختلف حفظ، تجوید و ترتیل قرآن ابراز شگفتی کرد و گفت: دومین دوره این مسابقات با استقبال خوبی مواجه شد به گونه‌ای که 76 شرکت‌کننده در رقابت‌های امسال مشارکت داشتند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته افزایش خوبی داشته است. 

گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن فاطمه بنت مبارک» ویژه بانوان، 21 آبان‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات انجمن فرهنگ و علوم شهر دبی آغاز شد و زهراسادات حسینی، خردسال ۱۰ ساله کشورمان از خراسان رضوی که حافظ کل قرآن است، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارد/.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷
0
0
چون نماینده کشورمان صوت ولحن وتجوید و مقداری مشکل حفظی داشتبعید است رتبه ای کسب کند
captcha