بسیج از کم‌نظیر‌ترین و ماندگارترین اقدامات امام خمینی(ره) است
کد خبر: 3665826
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
سرهنگ فضل‌الله کفیل:

بسیج از کم‌نظیر‌ترین و ماندگارترین اقدامات امام خمینی(ره) است

کانون خبرنگاران نبأ: جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در گردهمایی علمداران ولایت، گفت: بسیج از کم‌نظیرترین و ماندگارترین اقدامات امام خمینی(ره) است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ فضل‌الله کفیل، جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، 30 آبان‌ماه در گردهمایی علمداران ولایت که به همت حوزه مقاومت بسیج شهید همت برگزار شد، گفت: بسیج از کم‌نظیرترین و ماندگارترین اقدامات امام خمینی(ره) است.
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) معمار انقلاب و معمار بسیج بود، عنوان کرد: بسیج در تنگناهای مختلف نقش خود را به درستی ایفا کرده است.
سرهنگ کفیل با اشاره به شکل‌گیری بسیج در پنجم آذر 58، ادامه داد: امروزه گروه‌های مردمی با الگوگیری از نیروهای بسیج جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است که می‌توان به فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، سازمان بدر و حشدالشعبی عراق، حزب‌الله سوریه و انصارالله یمن اشاره کرد.
وی با بیان اینکه شکل‌گیری این گروه‌ها تنها قسمتی از تفکرات حضرت امام(ره) بود، گفت: یکی از دلایلی که امروزه آمریکا اقدام به مخالفت با سپاه می‌کند؛ بدیل‌سازی بسیج است.
سرهنگ کفیل ادامه داد: نمونه بارز بدیل‌سازی بسیج، مسلح کردن نیروهای مردمی در عراق و سوریه برای مقابله با داعش بود.
جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان بیان کرد: اقدامات بسیج در چهار دهه انقلاب ستودنی است به گونه‌ای که بسیج بالاترین و بارزترین نقش‌آفرینی‌ها را در همه عرصه‌ها ایفا کرده است.
سرهنگ کفیل با اشاره به رویکردهای بسیج، ادامه داد: امروزه مهمترین رویکرد بسیج، رویکرد اجتماعی است و مصداق آن کمک‌سانی و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه است. نیروهای بسیجی در مناطق زلزله‌زده به دور از فرقه، گروه و مذهب‌گرایی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
جانشین قرارگاه امنیتی امام علی(ع) سپاه صاحب‌الزمان(عج)استان اصفهان در پایان گفت: کار بازسازی منازل پنج روستا از مناطق زلزله‌زده به سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان واگذار شده است.
فرشید بابایی
captcha