پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی پیروزی محور مقاومت
کد خبر: 3665910
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی پیروزی محور مقاومت

گروه جامعه: در پی پیروزی غرورآفرین محور مقاومت و پایان داعش، پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خطاب به رهبر مسلمین و مستضعفین عالم و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، در پی پیروزی غرورآفرین محور مقاومت و پایان داعش، پیام تبریک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خطاب به رهبر مسلمین و مستضعفین عالم و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«يا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَرِّضِ المُؤمِنينَ عَلَى القِتالِ‌ج إِن يَكُن مِنكُم عِشرونَ صابِرونَ يَغلِبوا مِائَتَينِ ج وَإِن يَكُن مِنكُم مِائَةٌ يَغلِبوا أَلفًا مِنَ الَّذينَ كَفَروا بِأَنَّهُم قَومٌ لا يَفقَهونَ» ای پیامبر! مؤمنان را به جنگ (با دشمن) تشویق کن! هرگاه 20 نفر با استقامت از شما باشند، بر 200 نفر غلبه می‌کنند؛ و اگر 100 نفر باشند، بر هزار نفر از کسانی که کافر شدند، پیروز می‌گردند؛ چرا که آنها گروهی هستند که نمی‌فهمند! سوره مبارکه الأنفال/ آیه ۶۵

چندسالی است كه لطف الهی بار ديگر شامل حال شد و بازماندگان و دلباختگان قافله شهادت، اميدی دوباره يافتند كه در عصر غيبت امام معصوم درهای آسمان گشوده شد و عاشقان را دست چين می‌كنند و به لقاءالله می‌رسانند. داعش، جريان دست ساز استكبار جهانی، گرچه خواب‌هايی براي سرزمين‌های اسلامی می‌ديد، اما همه مومنين و مجاهدين، با اعتماد به ذات الهی و با اعتقاد به مسير سرخ شهادت، دل به دريا نه، به اقيانوس زدند و دست ناپاك اين خناثان را از دامن بلاد اسلامی كوتاه كردند.

تمام دنيای كفر بار ديگر با عروسك‌های خيمه شب بازی صحنه گردانی كردند و آنچه در چنته داشتند آوردند، اما هيچ حاصلی جز كشتار ملت‌های مظلوم و خرابی شهرها و روستاها و از بين رفتن زيرساخت‌ها و نمادهای دينی، ملی و تاريخی چيزی به جای نگذاشتند. آزادی‌خواهان عالم از شيعه و سنی با اراده‌ای پولادين دست به دست هم ايستادند و مقاومت را فرياد زدند، تا آنجا كه طعم شيرين پيروزی را به كام ملت‌های چشم انتظار چشاندند. امروز فلسطین و يمن و مردم زجركشيده عالم از اين پیروزی جبهه مقاومت خرسندند، زیرا اين ظفر، مقدمه‌ای برای نابودی همه دنيای كفر، اعم از صهيونيسم و وهابيت است. اين هديه بزرگ الهی مرهون مقاومت و پايداری است، چرا كه از دیروز تا امروز در همه جبهه‌های جنگ سخت، جنگ نرم، تهاجم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و در هرکجا مقاومت کردیم طعم خوش پیروزی را چشیدیم و هرکجا جبهه مقاومت تضعیف شد دچار خسران شدیم.

تنها افسوس اين روزهای ما نبودن ياران و همرزمان اين جهاد است تا در كنار آن‌ها، پيروزی را به جشن بنشينيم. گرچه در اعلی عليين در كنار سرور و سالار شهيدان نظاره‌گر ما هستند. ياد همه شهيدان والامقام از ايرانی، عراقی، افغانی، پاكستانی، لبنانی و سوری را گرامی داشته و اين پيروزی بزرگ را به ملت‌های آزادي‌خواه منطقه و جهان تبريك می‌گوييم.

به فرمانده كل قوا و رهبر مسلمين جهان حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله‌العالی) نيز شادباش می‌گوييم و قدردان شهادت طلبی و از جان گذشتگی سردار رشيد سپاه اسلام حاج قاسم سليماني هستيم. نسل چهارم انقلاب اسلامی كه فرزندان خلف مبارزان انقلابی و مجاهدان هشت سال جنگ تحميلی هستند، با خود عهدی نو می‌بندند و با علم و ايمان، خود را برای روزهاي مبادا مهيا می‌كنند. زين پس در هر دعا و نمازی این عهد خود را تکرار می کنیم. به امید پیروزی کامل اسلام بر جهان کفر و طلوع خورشید عدالت.
ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم
captcha