نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود
کد خبر: 3665917
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود

گروه فناوری اطلاعات: نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج، روز جمعه سوم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با همایش فعالان فضای مجازی بسیج، روز جمعه سوم آذرماه در سالن بصیرت با حضور جمعی از فعالان فضای مجازی و مسئولان لشگری و کشوری برگزار می‌شود.

متکی‌بودن به پراکندگی ظرفیت‌های موجود در اقشار مختلف بسیج در سراسر کشور و هویت‌سازی برای بسیجیان و طراحی نقشه راه نیروهای جبهه مردمی انقلاب در فضای مجازی از جمله ویژگی‌های این همایش به شمار می‌رود.

همزمان با برگزاری این همایش مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی تحت تابعیت قرارگاه فضای مجازی(متنا) نیز رسما افتتاح خواهد شد. این مرکز با هدف ساماندهی، آموزش و ارتقای سطح توانمندی جوانان و علاقمندان به حوزه تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی اعم از پویانمایی، بازی‌های ویدئویی، تولیدات تصویری و ... تأسیس شده است.

رد نشود///نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود

در این همایش سه مورد از محصولات تولید شده در متنا(مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) رونمایی خواهد شد که می‌توان به سفیر عشق، تابستان سیاه، شبیه افسانه‌ها اشاره کرد.

سفیر عشق؛ بازی رایانه‌ای اکشن با طراحی فاخر و تکنیک قوی و در سطح کیفیت بالا با موضوع کربلا و حضرت سیدالشهدا(ع)؛ تابستان سیاه؛ اولین شماره از مجموعه بازی سه گانه سایه روشن با موضوع ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60 با عنوان تابستان سیاه در دونسخه رایانه‌ای و ویژه تلفن همراه؛ شبیه افسانه‌ها؛ اپلیکیشن ویژه بسیج با عنوان شبیه افسانه‌ها برای آشنایی با ظرفیت‌ها و اقشار بسیج از خدمات و اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه است.
captcha