برگزاری محفل «سه‌شنبه‌های مهدوی» در ارومیه
کد خبر: 3665927
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

برگزاری محفل «سه‌شنبه‌های مهدوی» در ارومیه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل سه‌شنبه‌های مهدوی به همت مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین، هر هفته در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین ارومیه، این هفته محفل «سه‌شنبه‌های مهدوی» را متفاوت‌تر از هفته‌های گذشته برگزار کرد.
شب سه‌شنبه، بعد از نماز مغرب و عشاء این برنامه در مسجد قائم با همکاری پایگاه بسیج قائم واقع در خیابان فرهنگ با مدیریت و نظارت فاطمه عبدالله حبیبی، خواهر و فرزند شهید برگزار شد.
همچنین دوازدهمین سه‌شنبه‌های مهدوی روز گذشته، 30 آبان‌ماه در دو حسینیه به صورت مجزا برگزار شد. در حسینیه کریم‌زاده واقع در خیابان البرز، آیت‌الله سرباز رشید پیرامون وظایف مسلمانان در زمان غیبت امام(عج) سخنرانی کردند و سپس بعد از قرائت دعای فرج، به اقامه نماز جامعت پرداختند. این مراسم با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه عسکری واقع در شهرک جمهوری اندیشه نیز برپا شد.
علاقه‌مندان برای اهدای نذورات خود می‌توانند به مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین به نشانی استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان مدنی ۱، مسجد عرب باغی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۴۱۴۶۵۰۴۹و ۰۹۲۱۴۳۶۵۰۸۱ تماس حاصل کنند.
captcha