رصد آسیب‌های موجود در منطقه و راهکارهای مناسب وظیفه مدیران قرآنی است
کد خبر: 3665967
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
حجت‌الاسلام علی دارابی:

رصد آسیب‌های موجود در منطقه و راهکارهای مناسب وظیفه مدیران قرآنی است

گروه فعالیت های قرآنی: حجت‌الاسلام علی دارابی گفت: مدیران شهرستان‌ها با رصد آسیب‌های موجود در هر منطقه راهکارهای مناسب و کارشناسی شده را احصا و برای آنها تلاش مستمری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام علی دارابی، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روز گذشته 30 آبان ماه در کارگاه آموزشی_توجیهی مدیران قرارگاه‌های فرهنگی شهرستان‌های شمالغرب کشور در شهر سرعین تصریح کرد: تصمیمات رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در مقابله با جبهه معاند نظام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی افزود: رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌ها در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و با مسائل و آسیب‌های موجود در این حوزه کاملا آشنایی دارند، به همین دلیل ارتقای مهارت‌های تبلیغی و مدیریتی آنها بسیار کلیدی و مهم است.
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید تجلی ناب صفات فضیلت‌مدار از جمله حلم، حیا، صداقت و امانت باشد تصریح کرد: مجالس ما باید تحول‌گرا، فضیلت‌آفرین، دارای رویکرد مثبت و رو به جلو باشد تا بتوانیم عملکرد مثبت و تأثیرگذاری داشته باشیم.
وی ادامه داد: لازم است مدیران شهرستان‌ها با رصد آسیب‌های موجود در هر منطقه راهکارهای مناسب و کارشناسی شده را احصا و برای آنها تلاش مستمری داشته باشند.
حجت الاسلام دارابی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در راستای توانمندسازی مدیران قرارگاه‌های فرهنگی افزود: استان اردبیل میزبانی مناسبی از سومین کارگاه آموزشی مدیران شمالغرب کشور داشته است و دو کارگاه آموزشی نیز در آینده نزدیک در مناطق جنوب غرب و شمال کشور برگزار خواهد شد.

captcha