مسائل مختلف چهارمحال و بختیاری در سطح ملی بررسی شد
کد خبر: 3665982
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

مسائل مختلف چهارمحال و بختیاری در سطح ملی بررسی شد

گروه اقتصاد: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل مربوط به طرح‌های مختلف استان در نشستی با مسئولان ملی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح‌های اشتغالزا در این استان ضرورت دارد.
 وی به سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال و بختیاری در مرداد ۱۳۹۳ اشاره کرد و افزود: در این سفر مقرر شده تا این استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.
عباسی با اشاره به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در بخش گردشگری، تصریح کرد: لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مهم با هدف تبدیل این استان به قطب گردشگری کشور، میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی و افزایش درآمدهای اقتصادی اقدام شود.
وی بیان کرد: اجرای تمامی مصوبات حوزه ورزش و جوانان سفر رئیس جمهوری به بام ایران از دیگر خواسته‌‎های مهم مسئولان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌‎رود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرا، تکمیل و بهره‎برداری از راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز به عنوان یکی از طرح‌های ملی مصوب سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان نیازمند توجه جدی مسئولان کشوری است.
وی ادامه داد: در این نشست همچنین حفاظت و مدیریت منابع آب و خاک چهارمحال و بختیاری به صورت کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.
عباسی اظهار کرد: طرح جایگزینی بیمارستان هاجر شهرکرد، طرح تصفیه فاضلاب شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری و همچنین احداث آزاد راه لردگان - دهدز از دیگر موارد مطرح شده در نشست با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور محسوب می‌شود.
 


captcha