16 کمیته اجرایی جشنواره هفته قرآن و عترت خوزستان تشکیل شد
کد خبر: 3665996
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

16 کمیته اجرایی جشنواره هفته قرآن و عترت خوزستان تشکیل شد

نخستین نشست هماهنگی ستاد اجرایی جشنواره هفته قرآنی شنبه 27 آبان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

سید کریم موسوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیراجرایی جشنواره هفته قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه 16 کمیته به منظور برگزاری جشنواره قرآن و عترت در استان تشکیل شده است، افزود: این کمیته‌ها شامل کمیته شعر، داستان کوتاه، هنرهای تجسمی، تلاوت، حفظ قرآن، رسانه‌های دیجیتال، نغمات و آواهای دینی، هنرهای نمایشی، فیلم نامه نویسی و یادواره شهدای منا هستند.

وی اظهار کرد: جشنواره هفته قرآن و عترت با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی و آموزشی استان و در راستای تعالی ارزش‌ها و رشد خصال عالی انسانی و بسط حاکمیت قرآن و آموزه‌های اهل بیت(ع) در اهواز برگزار می‌شود.  

موسوی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره، ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی‌ ـ هنری، شناسایی هنرمندان و فعالان عرصه قرآن و عترت، ارج نهادن به هنر اسلامی ـ ایرانی و.. را مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره خواند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: جشنواره هفته قرآن و عترت اواخر بهمن‌ماه در اهواز برگزار خواهد شد.
captcha