۲۴ پژوهشگر برتر در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3665997
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

۲۴ پژوهشگر برتر در چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: به مناسبت هفته پژوهش ۲۴ پژوهشگر برتر استان در بخش‌های دانشگاهی، فناوری و دستگاه‌های اجرایی تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم از شهرکرد، مهران عربی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه پایدار و اقتصاد پویا باید از کانال تحقیق و پژوهش عبور کرد به گونه‌ای که می‌توان گفت بدون پژوهش توسعه به عنوان اساسی‌ترین نیاز یک کشور در هیچ بعدی محقق نمی شود.
وی با بیان اینکه پژوهش‌ها باید مسئله محور و برای رفع مشکلات کشور و استان باشند، افزود: در همین راستا و به مناسبت هفته پژوهش 24 پژوهشگر برتر استان معرفی و تجلیل می‌شوند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد بیان کرد: مدارک لازم از پژوهشگران برتر وزارت علوم و دانشگاه آزاد استان در  6 گروه آموزشی دریافت، داوری و از هر گروه یک نفر به عنوان  برگزیده مشخص شدند ضمن اینکه از گروه هنر کسی شرایط لازم را به دست نیاورد.
عربی به انتخاب 2 پژوهشگر برتر از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اشاره و تصریح کرد: 3 پژوهشگر برتر از دانشجویان، 4 فناوری برتر و 8 پژوهشگر برتر از آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر تجلیل می شود.
وی تاکید کرد: امسال برای اولین بار دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی، دانشکده فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان نیز نمایندگان خود را معرفی برای این مراسم معرفی کردند.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد پژوهش‌های کاربردی در استان مشخص نیست، گفت: هر چند دانشگاه شهرکرد امتیازاتی را برای این قبیل پژوهش‌ها در نظر می‌گیرد اما به دلیل مشکلات و مسائل مالی این کار بسیار سخت است.

captcha