کافه کتاب صالحین در کرج راه‌اندازی شد
کد خبر: 3666003
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

کافه کتاب صالحین در کرج راه‌اندازی شد

گروه فرهنگی: همزمان با آغاز هفته بسیج، کافه کتاب صالحین به همت بسیج ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، آیین راه‌اندازی رسمی کافه کتاب صالحین سه شنبه شب، 30آبان با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز برگزار شد.
سرهنگ احسان خورشیدی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج در این آیین گفت: ما به دنبال آن هستیم تا بسیج را به عنوان یک فرهنگ پیشرو معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه این تفکر و انقلابی‌گری باید همراه با عقلانیت باشد، افزود: امروز در تلاش هستیم با محتوا وارد عرصه شویم به طوریکه این کافه کتاب را به عنوان پاتوقی برای هم‌اندیشی جوانان و اهالی فرهنگ و هنر راه‌اندازی کردیم.
این مسئول با بیان اینکه می‌توان از این مکان به عنوان محلی امن استفاده کرد، ابرازکرد: در این کافه کتاب جوانان با دورهمی می‌توانند برنامه‌های مختلفی همچون مسابقه کتابخوانی، شعرخوانی، کرسی‌های آزاداندیشی را برگزار کنند.
خورشیدی گفت: راه‌اندازی این اماکن توسط بسیج یعنی همان فرهنگ پیشرویی که به دنبال آن هستیم و نگاه مارکسیستی کنار گذاشته می‌شود.
وی در پایان گفت: علاقمندان با مراجعه به این کافه کتاب که پای کوه نورالشهدا(ع) عظیمیه کرج راه‌اندازی شده است با فضایی معنوی و هنری همچون دیوان حافظ و تصاویر شهدا روبه رو می‌شوند.

captcha