امور حقوقی خبرنگاران البرزی رایگان انجام می‌شود
کد خبر: 3666035
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

امور حقوقی خبرنگاران البرزی رایگان انجام می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرعامل خانه مطبوعات البرز گفت: کلیه امور حقوقی اعضای خانه مطبوعات این استان به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از خانه مطبوعات استان البرز، اکبر حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز اظهارکرد: با توجه به اینکه ممکن است برخی خبرنگاران با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه شوند خانه مطبوعات تسهیلات ویژه‌ای برای اعضای خود در نظر گرفته و ازاین‌پس کلیه امور قضایی رسانه‌ای این عزیزان توسط وکیل خانه و بدون پرداخت وجه انجام می‌گیرد.
این مسئول در ادامه از اعزام خبرنگاران به اردوی مشهد مقدس خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه هیئت‌مدیره محترم به‌زودی تعدادی از خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
حیدری افزود: یکی دیگر از امکاناتی که خانه مطبوعات برای ارتقای آگاهی و بهبود دانش خبرنگاران در نظر گرفته است، تجهیز کتابخانه تخصصی ویژه خبرنگاران می‌باشد و اعضای خانه مطبوعات می‌توانند از کتب این کتابخانه برای بالا بردن سطح آگاهی خود بهره‌مند شوند.
حیدری از کلیه خبرنگاران استان خواست تا برای استفاده از تسهیلات خانه هر چه سریع‌تر عضویت خود را در سامانه خانه مطبوعات تکمیل کنند.

captcha