اعلام رسمی ادغام آزمون‌های سراسری وزارت ارشاد و سازمان اوقاف
کد خبر: 3666050
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
با برگزاری اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری صورت گرفت؛

اعلام رسمی ادغام آزمون‌های سراسری وزارت ارشاد و سازمان اوقاف

گروه مسابقات: در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که به ریاست معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای سیاست‌گذاری آزمون برگزار شد، آزمون های سراسری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه رسماً ادغام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین الملی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادغام آزمون های سراسری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای هم افزایی، یکپارچگی و تعامل سازنده میان نهادهای قرآنی زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.
براساس اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که به ریاست معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای سیاست‌گذاری آزمون برگزار شد، آزمون‌های سراسری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه رسماً ادغام شدند.
در این جلسه مقرر شد در سال جاری اولین «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شود.
در این جلسه که با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد، موضوعاتی از قبیل نحوه برگزاری آزمون، نوع تعامل استان‌ها، چگونگی بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم‌نهاد مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
گفتنی است، نشست خبری با موضوع «آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم» در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.
captcha