بیانیه سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان
کد خبر: 3666057
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
به مناسبت هفته بسیج؛

بیانیه سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان

کانون خبرنگاران نبأ: سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما بسیجیان اعلام می‌داریم که ضمن انسجام و اقتدار اسلامی اصل خدمت بی‌مزد و منت را یک افتخار برای خود بدانیم و ان‌شاء‌الله با عمل به تکلیف اسلامی خود و با سرلوحه قرار دادن منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسیر روشن و پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را به نظاره بنشینیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: «سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتش بیست میلیونی در آذرماه 1358 که زمینه‌‌ساز تشکیل سازمان مردمی و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، بر همگان مبارک باد.
فرمان تاریخی امام(ره) برای تأسیس بسیج مستضعفین، سازمانی که تا به حال در هیچ جای دنیا نمی‌توان یافت باعث شد که جوانان با ایمان و پر شور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف‌ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را تا به امروز به جان خریده و با شجاعت بی‌نظیر، بصیرت، ایمان و عمل به هنگام در مقابل انواع تهاجمات استکبار جهانی با نثار جان خود، صفحه بی‌بدیلی در تاریخ اسلام رقم زنند.
این شجره طیبه با بسیجیان برومندش توانسته پله‌های پرافتخاری را در تمام عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اجتماعی و... فتح کند، که باعث سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شد و ان‌شاء‌الله با رهبری امام خامنه‌ای(مد‌ظله العالی) ادامه خواهد داشت.
احساس مسئولیت و تعهد در برابر ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین و با ارزش‌ترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو، وحدت و هم‌دلی در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.
بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری به زیبایی متجلی شده است «بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است» میدان‌هایی که بسیج در آنها حضور پیدا کرده است؛ میدان‌های مربوط به همت ملت ــ میدان دفاع مقدس، دفاع از حرم، سازندگی، خدمات عمومی و... است. هیچ وقت کشور از این چنین مجموعه عظیم که از بهترین فرزندان کشور و با این ویژگی‌ها تشکیل شده است بی‌نیاز نیست.
در پایان ما بسیجیان مساجد و اماکن متبرکه سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان اعلام می‌داریم که ضمن انسجام و اقتدار اسلامی اصل خدمت بی‌مزد و منت را یک افتخار برای خود بدانیم و برای مجاهدت و تلاش‌های خود هیچ اجر و پاداشی از کسی مطالبه ننموده و ان‌شاء‌الله با عمل به تکلیف اسلامی خود و با سرلوحه قرار دادن منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسیر روشن و پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را به نظاره بنشینیم و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد شود».

captcha