نمایشگاه توانمندی‌های بسیج مردمی جامعه هدف بهزیستی برپا می‌شود
کد خبر: 3666217
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند:

نمایشگاه توانمندی‌های بسیج مردمی جامعه هدف بهزیستی برپا می‌شود

گروه فرهنگی: فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند گفت: همزمان با هفته بسیج نمایشگاه توانمندی‌های بسیج مردمی جامعه هدف بهزیستی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، مرتضی شجاعیمندی روز گذشته یکم آذر ماه در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج مردمی جامعه هدف بهزیستی خبر داد .
وی، ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، با بیان اینکه تبیین نقش تحول‌آفرین فرهنگ بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌عنوان یک راهبرد اساسی و قابل توجه است، گفت: نقش بسیج در حوزه اقتدار، تبیین آمادگی‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده بسیج پایگاه شهید رخشانی بهزیستی بیرجند افزود: اهمیت بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش در راستای تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ و اقتصاد از اهداف و برنامه‌های اصلی بسیج است.
 شجاعیمندی به برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در محلات، شرکت در اجتماع بزرگ بسیجیان، برگزاری جلسه گفتمان بسیج، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، شرکت در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه و برپایی جلسه حلقه صالحین ویژه خواهران و برادران از جمله این برنامه ها برشمرد.
وی با بیان اینکه دیدار با تعدادی از همکاران بسیجی بازنشسته از دیگر از برنامه‌های این هفته است، گفت: تقدیر از بسیجیان فعال در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری مسابقات احکام و تربیتی، برگزاری دعای توسل و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد .
شجاعی مندی در پايان بر برگزاري باشكوه و منسجم برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج تاكيد کرد.

captcha