جلسه هیات مدیره اتحادیه مدغم قرآنی کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3666257
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

جلسه هیات مدیره اتحادیه مدغم قرآنی کرمانشاه برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه هیات مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان کرمانشاه با حضور اعضاء و ناظران در دفتر اتحادیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه هیات مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان کرمانشاه با حضور اعضاء و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، رئیس اداره قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی استان و کرمیان به عنوان ناظر اداره قرآن و عترت ارشاد اسلامی برپا شد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره اتحادیه مدغم برای بار دوم با اکثریت آراء انتخاب شدند که شامل آقایان مرتضی هامانی رئیس هیات مدیره، علی رضا احمدی نائب رئیس، حجت محمودی مدیر عامل و مژگان آزادی به عنوان منشی انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، در جلسه قبلی اعضاء هیات مدیره انتخاب شده بودند که به دلایلی که در ذیل به آن اشاره می‌شود، برای دومین بار رای گیری انجام شد.

مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان کرمانشاه در تاریخ 6 مرداد ماه با حضور اعضا و مدیران موسسات دارای مجوز برگزار شد و پس از بررسی انتخابات بر اساس رای گیری انجام و پیمان سلیمی به عنوان مدیر عامل، مرتضی هامانی به عنوان رئیس هیئت، حجت محمودی نائب رئیس و مژگان آزادی به عنوان مسئول مالی و خزانه‌دار انتخاب شدند.

در دوم مردادماه امسال کمیته مرکزی هیئت رسیدگی، مصوبه‌ای را ابلاغ کرده که مواد ۴۲ اساسنامه اتحادیه‌ها باید تبصره به آنها اضافه شود. در مفاد ماده 42 آمده است، نامزدهای عضویت در هیأت مدیره و یا بازرسان اتحادیه باید عضو یکی از ارکان تشکیلاتی مؤسسات عضو اتحادیه بوده و حداقل تحصیلات کارشناسی یا معادل آن با حداقل 4 سال سابقه فعالیت مؤثر در مراکز رسمی قرآنی داشته باشند.

اما طی جلسه‌ای که کمیته مرکزی در ۲۱ مردادماه داشت این مصوبه برداشته و یا حذف شد و دوباره به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی بازگردانده شد. اما طی این بازه زمانی ۹ استان مجمع عمومیشان را طبق جدول زمانبندی انجام برگزار کردند که استان کرمانشاه نیز یکی از آنها بود.

در این راستا در مدت سه ماه از برپایی مجمع و مشکلات حاصل شده، نامه نگاری‌های بسیاری از سوی اتحادیه استان به هیات رسیدگی به امور موسسات مکاتبه شد که متاسفانه در انتظار پاسخگویی هستیم و به دلیل اینکه کار اتحادیه در جریان باشد، رای گیری مجددی صورت و مدیر عامل جدید انتخاب شد.

captcha