15 آذر؛ آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان استان مرکزی
کد خبر: 3666276
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵

15 آذر؛ آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان استان مرکزی

گروه فرهنگی: مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 15 آذر آغاز و تا 30 آذرماه ادامه دارد.

علی صالحیان، مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به آغاز ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان مرکزی گفت: در این دوره، اعزام‌ها در گروه اساتید، کارکنان، دانشجویان متاهل و دانشجویان مجرد انجام می‌شود.
مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی گفت: ثبت‌نام در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان استان مرکزی از 15 آذر آغاز و  تا30  آذر ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این دوره، اولین مرحله اعزام کاروان‌های دانشجویان دختر مجرد، متاهلین و اساتید از اول بهمن تا اول اسفند انجام می‌شود دومین مرحله اعزام نیز از 30 اسفند 96 تا 15 اردیبهشت 97 با شرکت دانشجویان پسر، متاهلین و اساتید انجام خواهد شد.
مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی بیان کرد: تسهیلات مناسبی از سوی بانک ملت و صندوق رفاه دانشجویان برای دانشجویان اعزامی در نظر گرفته شده است. برای کاروان‌های زمینی مبلغ یک میلیون تومان و برای کاروان‌های هوایی مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به عنوان تسهیلات به دانشجویان پرداخت می‌شود.
صالحیان افزود: در صورت مشخص شدن تعداد کاروان‌های هوایی قرار است پروازهای استانی از طریق فرودگاه اراک انجام شود.
وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه کنند، پس از پایان ثبت‌نام قرعه کشی بین تمامی شرکت‌کنندگان انجام شده و تعداد افراد اعزامی مشخص خواهد شد.
captcha