فعاليت 6 مركز خدمات تخصصی در جهاددانشگاهی یزد
کد خبر: 3666336
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

فعاليت 6 مركز خدمات تخصصی در جهاددانشگاهی یزد

گروه اقتصادی: رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد از فعاليت شش مركز خدمات تخصصی در بخش‌های مختلف اين سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مهدی باصولی، رییس جهاددانشگاهی یزد در چهل و هشتمين گردهمايی معاونان پژوهشی جهاددانشگاهی سراسر كشور به میزبانی یزد اظهار کرد: جهاددانشگاهي يزد از  سال 72 بطور رسمي کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این نهاد در سال 75 اولين دانشجويان خود را در قالب موسسه آموزش عالي پذيرش و در سال هاي بعد اين فعاليت‌ها را به طور فزاينده‌اي دنبال كرد به نحوي كه در سال 92 به عنوان پنجمين موسسه اموزش عالي غيرانتفاعي كشور به دانشگاه علم و هنر ارتقا يافت و هم‌اكنون با 6500 دانشجو در سه شعبه يزد، اردكان و اشكذر فعاليت دارد.
باصولي به فعاليت‌هاي حوزه فرهنگي نيز اشاره كرد و افزود: معاونت فرهنگي سازمان جهاددانشگاهي يزد هم‌اكنون متولي برنامه‌هاي مركز فعاليت‌هاي قرآني معراج و مركز توليد كالاي فرهنگي جهاددانشگاهي كشور است.
وي با اشاره به سابقه‌ درازمدت فعاليت‌هاي پژوهشي جهاددانشگاهي يزد در حوزه سراميك‌هاي صنعتي، گفت: جهاددانشگاهي يزد در سال‌هاي اخير تمركز بيشتر روي اين حوزه داشت و تلاش كرده تا در راستاي تجاري سازي دانش بومي از اين مزيت بهره لازم را داشته باشد كه راه‌اندازي پژوهشكده مواد نوين سراميكي از جمله دستاوردهاي اين اقدامات است.
رييس جهاددانشگاهي يزد با اشاره به اين كه اين پژوهشكده داراي سه گروه پژوهشي سراميك‌هاي صنعتي، نانومواد سراميكي و بيومواد سراميكي است، از فعاليت شش مركز خدمات تخصصي در بخش‌هاي مختلف اين سازمان خبر داد.
یادآور می شود این مراسم با حضور دكتر حميدرضا طيبي رييس سازمان جهاددانشگاهي، محمود زماني قمي استاندار يزد و جمعي از مسئولان به مدت دو روز در یزد برگزار شد.
captcha