نخستین مراسم ترحیم زلزله‌زدگان کرمانشاه در تهران برگزار شد
کد خبر: 3666439
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
در قرار ماهانه هیئت فرزندان شهدا؛

نخستین مراسم ترحیم زلزله‌زدگان کرمانشاه در تهران برگزار شد

گروه جهاد و حماسه: بیست‌وهفتمین قرار ماهانه هیئت فرزندان شهدا با حضور جمعی از مسوولان، مداحان و چهره‌های هنری و ورزشی، با مراسم ترحیم درگذشتگان زلزله اخیر همراه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی هیات فرزندان شهدای اسلام، بیست‌وهفتمین قرار ماهانه هیئت فرزندان شهدا که با یاد شهدای آذرماه و شهدای تازه تفحص‌شده ناجا روز گذشته دوم آذرماه در آستان مقدس امام‌زاده صالح(ع) تجریش برگزار شد، به نام درگذشتگان زلزله کرمانشاه زینت یافت.
در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسوولان فرهنگی، مادحین، هنرمندان و ورزشکاران از جمله سردار منتظرالمهدی معاون ناجا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی نماينده ولی فقيه و رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حجت‌الاسلام محمدزاده رییس اوقاف استان تهران، علی پروین پیشکسوت و مربی سابق فوتبال، پوریا پورسرخ، ارژنگ امیرفضلی و رضا توکلی، بازیگران سینما و تلویزیون، مجید خراطها مداح و ذاکر اهل بیت(ع) برگزار شد، در حضور تعدادی از بازماندگان زلزله کرمانشاه، اولین مجلس ترحیم جان‌باختگان زلزله اخیر برپا شد. 
بر این اساس، بعد از ذکر مصیبت اهل بیت(ع) توسط حاج‌محمد اشراقیان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی نماينده ولی فقيه و رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپس سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی دقایقی در خصوص تکریم خانواده های شهید و ابراز همدردی با مصیبت زده های زلزله اخیر سخنرانی کردند. در ادامه این مراسم دختر شهید ناصری که خانه و خانواده خود را در زلزله سرپل ذهاب از دست داده است، دقایقی از لحظات تلخ این زلزله گفت. در پایان نیز از خانواده های شهید و بازماندگان زلزله تجلیل و دلجویی صورت گرفت.

captcha