پرداخت 190میلیون تومان وام کارگشایی به مددجویان
کد خبر: 3666473
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

پرداخت 190میلیون تومان وام کارگشایی به مددجویان

گروه سیاست و اقتصاد:مدیر کمیته امداد جویبار از پرداخت 190 میلیون تومان وام کارگشایی، کمک معیشت و کمک هزینه خدمات ازدواج به مددجویان این شهرستان خبر داد:

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی مازندران، فرضعلی خلیلی پاشا، مدیر کمیته امداد جویبار با بیان اینکه وام کارگشايي به مددجويان تحت حمايت اين نهاد به منظور رفع مشکلات آنها در طول سال ارائه مي شود، گفت: 190میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت در این  شهرستان طی هفت ماهه امسال پرداخت شد.

وی بابیان اینکه 110خانوار نیازمند در این شهرستان با دریافت تسهیلات کارگشایی توانستند بخشی از مشکلات معیشتی خود را برطرف کنند، افزود: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و در اقساط بلندمدت در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد جویبار با اشاره به پرداخت کمک معیشت به مددجویان این شهرستان ،گفت:    522میلیون و 238هزار تومان کمک معیشت در هفت ماهه امسال به خانوارهای تحت حمایت در جویبار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه هزارو 930 نفردر جویبار تحت حمایت کمیته امدادقرار دارند ، گفت: از این تعداد 77 درصد زنان سرپرست خانوار هستند.

خلیلی افزود: به 12 نفر از مدجویان تحت حمایت کمیته امداد در جویبار کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش 32میلیون  تومان پرداخت شد.

وی گفت: 13 نفر از مزدوجان در جویبار در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که امیدواریم با مشارکت خیران و مردم نوعدوست این افراد هم روانه خانه بخت شوند.

captcha